080/020-506 Pomoć pri kupnji
Zamjena i reklamacija
Alpina Alpina
Novosti Moja Alpina Košarica Košarica 0,0 KM
  • Alpina - Bosna Bosna
  • Alpina - Hrvaška Hrvatska
  • Alpina - Slovenija Slovenija
  • Alpina - Srbija Srbija
  • Početna stranica
  • Modna obuća
    • Ženske niske cipeleMuške niske cipeleSalonkeBaletankeUdobna obućaTenisiceBinomSandaleVjenčane cipeleGležnjačeČizmeČizme za kišuBuceŽenske torbiceDodaciPapuče
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji

      ODABERITE SEZONU

      Proljeće/Ljeto Jesen/Zima
      NOVA KOLEKCIJA
  • Planinarska obuća
    • Speed hikingPlaninarske cipele za visoka gorjaPlaninarske cipelePješačke cipeleUrbana obućaCipele za pješačenje i penjanjeZimski trekingŠtapovi za nordijsko hodanjeDodaci
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji
  • Specijalizirana obuća
    • Lovačka obućaVojnička obučaRadna i zaštitna obućaDodaci
  • Skijaška obuća
    • Dobri rekreativniRekreativniFreeski
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji
  • Obuća za skijaško trčanje
    • EliteTakmičarskeSportRekreativniActionPromiseSkijaško hodanjeOpremaOdjeća
  • Outlet
  • Prodavnice
  • Početna stranica
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • Obuća za skijaško trčanje
  • Outlet
  • Prodavnice
  • Novosti
  • Moja alpina
  • Košarica
  • Početna stranica
  • Kupnja
  • Pomoć pri kupnji
  • Kupnja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
    • Uvjeti poslovanja
  • Pomoć pri kupnji

    Internet kupnju želimo vam čim više olakšati i približiti vašim željama, zato smo izabrali nekoliko najboljih pitanja naših stranaka. Ukoliko ne nađete odgovor na pitanje lako nas nazovete na besplatni telefonski broj 080/020-506 ili nam pišete na alpinashop-bih@alpina.si.

     

    Da li se za kupnju potrebno registrovati?

    Registracija za kupnju nije nužno potrebna. Nakon što ste u košaricu dodali sve željene artikle, nastavljate na sljedeći korak, gdje upisujete podatke za početak narudžbe. U slučaju da želite kupnju bez registracije, izaberite opciju »Kupnja bez registracije«, gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu. Nastavljate na sljedeći korak. Ako ste već registrovani u internet prodaji, izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozniku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registrovani, izaberite opciju »Registracija novog korisnika« i upišite sve potrebne podatke za registraciju.

     

    Zašto se registrovati?

    S registracijom sebi olakšavate kupnju. Podatke upisujete samo jednom, a oni su vam na raspolaganju prilikom svake kupnje. Također jednostavno pratite statuse svoje aktuelne narudžbe (da li je pripremljena, da li je na dostavi...) i arhivu starih narudžbi.

     

    Kako se registrovati?

    U gornjem desnom uglu na stranici alpinashop.ba kliknete na ikonu »Moja Alpina« i izaberete opciju »Registracija«. Upisom svih podatka stvarate svoj Alpina račun.

     

    Kako naručiti artikal?

    1. Izaberete i dodate artikle u korpu klikom na ikonu »Dodaj u korpu«. Nakon što završite kupnju kliknite na ikonu »Nastavi na blagajnu«. Ako želite dodati još artikala kliknete na ikonu »Nastavi kupnju«.
    2. U drugom koraku upisujete podatke za početak narudžbe. Ako ste registrovani u internet prodavnici izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozniku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registirovani izaberite opciju »Registracija novog korisnika« i u polja upišite sve potrebne podatke za registraciju. U slučaju da želite kupovati bez registracije izaberite opciju »Kupnja bez registracije« gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu.Nastavite na sljedeći korak.
    3. U trećem koraku upisujete adresu za dostavu. Obavezan je unos telefonskog broja.

    4. Izaberite način plaćanja. Možete odabrati tri načina plaćanja:

    - plaćanje po predračunu;
    - plaćanje pouzećem;

    Nakon odabira plaćanja koji vam najbolje odgovara kliknete na ikonu »Naprijed«.
    5. U petom koraku pregledajte narudžbu. Na ekranu se prikazuju naručeni artikli, podaci o platitelju i dostavi. Klikom na ikonu »Naprijed«, na e-mail adresu dobivate link za potvrdu narudžbe. Klikom na link narudžbu autorizirate.

    6. Nakon autorizacije narudžbe primiti ćete elektroničku poruku da je vaša narudžba uspješno autorizirana i završena. O daljnjim koracima u vezi narudžbe biti ćete obaviješteni putem e-maila.

     

    Da li sve cijene sadrže PDV (porez na dodanu vrijednost)?

    Da, cijene artikala, koje su objavljene na internet prodavnici Alpinashop.ba navedene su u KM i sadrže PDV.

     

    Da li su cijene na internet prodaji jednake cijenama u ostalim prodavnicama Alpine BH?

    Ponuda na internetu vrijedi samo za kupnju preko internet prodaje. Cijene nisu nužno iste s cijenama u ostalim prodavnicama Alpine BH.

     


    Da li su akcije na internet prodaji jednake kao i u ostalim prodavnicama Alpine BH?

    Akcije i popusti na internet prodaji nisu uvijek jednaki kao i u ostalim prodavnicama. Također je moguće da artikal koji se po akcijskoj cijeni prodaje na internetu nije raspoloživ u ostalim prodavnicama.

     

    Da li je moguć povrat i zamjena artikla?

    Da, ukoliko artikli nisu ispunili vaša očekivanja ili vam ne odgovara veličina, boja itd., u roku od 14 dana možete ih vratiti ili zamjeniti. Postupak zamjene ili povrata detaljnjije je objašnjen na sljedećem linku.

     

    Da li su svi artikli na zalihi? Što će se dogoditi u slučaju da naručenog artikla više nema na zalihi?

    Svi artikli koji su objavljeni na internet prodaji trenutno su na zalihi. U nekim slučajevima može se dogoditi da Vam naručene artikle ne možemo poslati jer su u međuvremenu rasprodani. U tom slučaju imamo pravo na otkazivanje narudžbe. O tome ćemo Vas obavijestiti putem email-a. Vjerujemo da ćete u našoj bogatoj ponudi naći artikal koji će Vam jednako odgovarati.

     

    Da li je moguće plaćanje karticom prilikom plaćanja pouzećem?

    Prilikom plaćanja kod preuzimanja narudžbe moguće je plaćanje isključivo gotovinom.

     

    Šta će se dogoditi ako prilikom dostave neću biti kući?

    Dostavljač će Vas prilikom svake dostave kontaktirati telefonom zbog dogovora o terminu dostave. Zato je potrebno prilikom narudžbe pored adrese za dostavu upisati i broj telefona ili mobitela.

     

    Da li se svi artikli sa interneta mogu kupiti u ostalim prodavnicama u BiH?

    Nije nužno da su svi artikli sa interneta raspoloživi u drugim prodavnicama. Postoji mogućnost da je artikal na zalihi samo na internet prodaji. Kod svakog artikla možete provjeriti trenutnu zalihu u prodavnicama u Bosni i Hercegovini tako da kliknete ikonu »Provjeri zalihu u prodavnicama«, koji se nalazi ispod ikone »Dodaj u korpu«.


  • Načini plaćanja
  • Dostava
  • Zamjena i reklamacija
  • Uvjeti poslovanja
  • Tvrtka

    Tvrtka
    • O Alpini
    • Kontakt
    • Opremamo svjetske sportaše
    • Prodavnice
    • Novosti
  • Savjeti

    Savjeti
    • Tabela veličina
    • Zašto izabrati Binom cipele?
    • Usklađenost boja
    • Njega cipela od obojenih materijala
    • Održavanje planinarskih cipela
    • Kako izabrati cipelu za planinarenje i pješačenje
    • Obuća komfort
    • Tehnologija
  • Kupnja

    Kupnja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
    • Uvjeti poslovanja
    • Kartica Alpina
  • VideoAlpina Sport InstagramAlpina Sports FacebookAlpina Sport FacebookAlpina Fashion
  • DOMOV
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • Obuća za skijaško trčanje
  • PRODAVNICE
© 1998-2023 ALPINA, D.O.O
Izdelava spletnih strani Sloway