15 dnevni rok za zamjenu ili povrat
Naša želja je da na internet prodaji Alpinashop.ba kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 15 dana vratite ili zamijenite proizvod.
Podaci i intrukcije za zamjenu i reklamaciju
Prilikom popunjavanja obrasca za povrat proizvoda, morate obavezno napisati broj narudžbe iz web ispisa (broj narudžbe iz web ispisa se nalazi u gornjem lijevom uglu iznad datuma narudžbe), broj računa (tražene cifre se nalaze pri samom kraju i označeno je sa Račun br.: xxxxx), i broj fiskalnog računa (cifre napisane pored oznake BF: xxx i nalazi se odmah ispod naslova računa: FISKALNI RAČUN).
Zamjena artikla
Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 15 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakujte i pošaljite na Adresu prodavnice iz koje ste dobili naruđbu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i ne nošeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
OBRAZAC ZA ZAMJENU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Povrat artikla
U roku od 15 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (Član 47. Zakona o zaštiti potrošača BiH), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila [email protected] ili na telefonski broj 080/020-506. Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 15 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati broj tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc)
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također se prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primanja reklamacije. Alpina BH ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe ili ne održavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa.
Kada pripremite sve za povrat, zamjenu ili reklamaciju obavezno pošaljite e-mail na [email protected] ili nazovite na besplatan telefonski broj 080/020-506 kako biste dobili upute na koju adresu vraćate artikal.
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail [email protected] ili na telefonski broj 080/020-506
Reklamacije artikla oštećenih u transportu
Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvataju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon tog roka ne prihvatamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takvom slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)