080/020-506 Pomoć pri kupnji
Zamjena i reklamacija
Alpina Alpina
Novosti Moja Alpina Košarica Košarica 0,0 KM
  • Alpina - Bosna Bosna
  • Alpina - Hrvaška Hrvatska
  • Alpina - Slovenija Slovenija
  • Alpina - Srbija Srbija
  • Početna stranica
  • Modna obuća
    • Ženske niske cipeleMuške niske cipeleSalonkeBaletankeUdobna obućaTenisiceBinomSandaleVjenčane cipeleGležnjačeČizmeČizme za kišuBuceŽenske torbiceDodaciPapuče
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji

      ODABERITE SEZONU

      Proljeće/Ljeto Jesen/Zima
      NOVA KOLEKCIJA
  • Planinarska obuća
    • Speed hikingPlaninarske cipele za visoka gorjaPlaninarske cipelePješačke cipeleUrbana obućaCipele za pješačenje i penjanjeZimski trekingŠtapovi za nordijsko hodanjeDodaci
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji
  • Specijalizirana obuća
    • Lovačka obućaVojnička obučaRadna i zaštitna obućaDodaci
  • Skijaška obuća
    • Dobri rekreativniRekreativniFreeski
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji
  • Obuća za skijaško trčanje
    • EliteTakmičarskeSportRekreativniActionPromiseSkijaško hodanjeOpremaOdjeća
  • Outlet
  • Prodavnice
  • Početna stranica
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • Obuća za skijaško trčanje
  • Outlet
  • Prodavnice
  • Novosti
  • Moja alpina
  • Košarica
  • Početna stranica
  • Kupnja
  • Zamjena i reklamacija
  • Kupnja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
    • Uvjeti poslovanja
  • Pomoć pri kupnji
  • Načini plaćanja
  • Dostava
  • Zamjena i reklamacija

     

    15 dnevni rok za zamjenu ili povrat

    Naša želja je da na internet prodaji Alpinashop.ba kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 15 dana vratite ili zamijenite proizvod.

    Podaci i intrukcije za zamjenu i reklamaciju

    Prilikom popunjavanja obrasca za povrat proizvoda, morate obavezno napisati broj narudžbe iz web ispisa (broj narudžbe iz web ispisa se nalazi u gornjem lijevom uglu iznad datuma narudžbe), broj računa (tražene cifre se nalaze pri samom kraju i označeno je sa Račun br.: xxxxx), i broj fiskalnog računa (cifre napisane pored oznake BF: xxx i nalazi se odmah ispod naslova računa: FISKALNI RAČUN).

    Zamjena artikla

    Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 15 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakujte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i ne nošeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo. 

    OBRAZAC ZA ZAMJENU PROIZVODA (.pdf/.doc)

     

    Povrat artikla

    U roku od 15 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (Član 47. Zakona o zaštiti potrošača BiH), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila alpinashop-bih@alpina.si ili na  telefonski broj 080/020-506. Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 15 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda  i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati broj tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo. 

    OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc) 

     

    Reklamacija 

    U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također se prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primanja reklamacije. Alpina BH ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe ili ne održavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.

    OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)

     

    Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa. 

    Kada pripremite sve za povrat, zamjenu ili reklamaciju obavezno pošaljite e-mail na alpinashop-bih@alpina.si ili nazovite na besplatan telefonski broj 080/020-506 kako biste dobili upute na koju adresu vraćate artikal. 

    Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

    Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail alpinashop-bih@alpina.si ili na telefonski broj 080/020-506

     

    Reklamacije artikla oštećenih u transportu

    Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvataju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon tog roka ne prihvatamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takvom slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.

    OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)

     


  • Uvjeti poslovanja
  • Tvrtka

    Tvrtka
    • O Alpini
    • Kontakt
    • Opremamo svjetske sportaše
    • Prodavnice
    • Novosti
  • Savjeti

    Savjeti
    • Tabela veličina
    • Zašto izabrati Binom cipele?
    • Usklađenost boja
    • Njega cipela od obojenih materijala
    • Održavanje planinarskih cipela
    • Kako izabrati cipelu za planinarenje i pješačenje
    • Obuća komfort
    • Tehnologija
  • Kupnja

    Kupnja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
    • Uvjeti poslovanja
    • Kartica Alpina
  • VideoAlpina Sport InstagramAlpina Sports FacebookAlpina Sport FacebookAlpina Fashion
  • DOMOV
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • Obuća za skijaško trčanje
  • PRODAVNICE
© 1998-2023 ALPINA, D.O.O
Izdelava spletnih strani Sloway